Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imponerande för va Rusta pussel har jag för mig? Klappa dig själv på axeln, snyggtÄntligen blivit klar med det här pusslet.
Fint motiv men svårt när färgerna flyter ihop och bitarna är pixliga. Men gick tillslut, för kunde inte med att lämna det olagt heller.
Visa bifogad fil 138737
@KesoNeso Håll koll ibland på Lidl, dom brukar få in HP pussel. Bara en tanke så där jag hade
Håll koll på begagnade annars, brukar dock säljas snabbt. Jag hann knapp favorit markera ett sånt på Vinted innan det var såltJag hittade detta i leksaksaffären och blev helt kär! Funderar på att gå dit och köpa det trots att jag inte har pusslat mitt krypt ännu eller bör slösa några pengar
Visa bifogad fil 138742
Om du har Vinted så finns det MASSOR av Harry potter pussel där clementoni har gjort många av motiven.Oh! Tack för tipset!
Tyvärr finns det ingen Lidl inom rimligt avstånd från mig. Får se om jag vet nån som kan hålla koll åt mig.
Om du har Vinted så finns det MASSOR av Harry potter pussel där clementoni har gjort många av motiven.
Tack! Har inte Vinted men det går ju att ordna lättare än att flytta hit en Lidl-butik
Min väska skulle kunna ha pussel upp till 53x75 cm tror jag. Det som ställer till det är dom rundade hörnen på väskan.Nu blev jag också sugen på en väska. Tycker inte mattan funkar riktigt bra. Ni som har pusselväska (@Trott ) hur är storleken? Det verkar bara gå att få tag på 500-1000bitar som anger pusselstorlek på 68x49cm, men de 1000bitars pussel jag har hemma är typ 72x50 enligt lådan. Är 68x49 kant till kant eller går det att få in någon rad till?
@Trott Kanske ger bättre svar. Men, ja som Tradera med betala och gått väldigt smidigt köpa tycker jag även sälja hyfsat smidigtOkej! Lite off topic här, men nu skaffade jag ett konto på Vinted och det var ju det sämsta jag kunde göra. Där finns ju massor av HP - grejor
Ett par frågor dock till er som brukar handla där.
1. Är det ganska säkert/pålitligt typ som blocket, eller är där mycket lurendrejeri?
2. I flera av annonserna jag kikade på så stod det betalning med bankkort trots att det verkade vara privatpersoner. Är det nåt standard att det står bankkort, så man sen egentligen betalar med swish eller liknande? Eller Vinted har en tjänst, typ som tradera, där man betalar med bankkort?
3. Är där några avgifter som inte framgår tydligt?
Och en sista allmän fråga. Det står lite här och var att man ska sälja sina gamla kläder genom Vinted, har det varit bara för kläder från början och utvecklats till allt möjligt?
Kan ha råkat hitta ett par saker direkt, som jag villhöver extremt mycket
Dock inga HP-pussel, de jag hann se låg ganska högt i pris tyckte jag.
Ah tack för svaret. Då verkar det vara en större modell än den jag hittade. Och 1000bitar är det jag mest lägger så det känns viktigt att det får plats.Min väska skulle kunna ha pussel upp till 53x75 cm tror jag. Det som ställer till det är dom rundade hörnen på väskan.
Ja de flesta 1000 bitars är 49/50x69/70 cm och dom får plats med god marginal. Den jag har är den från Jumbo som jag har länkat till tidigare, dålig koll på vad andra märken har för mått (jag mätte min invändigt med måttband när du frågade). Jag har ett EeBoo pussel som inte får plats, 58x58 cm lite irriterande att dom gör fyrkantiga pussel. Panorama får heller inte plats tyvärr.Ah tack för svaret. Då verkar det vara en större modell än den jag hittade. Och 1000bitar är det jag mest lägger så det känns viktigt att det får plats.
Det kostar bara 150kr så det är lättare att köpa nytt, men jag är snål just nuHåll koll på begagnade annars, brukar dock säljas snabbt. Jag hann knapp favorit markera ett sånt på Vinted innan det var sålt
oh! Har det hemma, ett av få pussel som inte är katterVisa bifogad fil 138812
Nu blev det fåglar