Pusseltråden

IMG_20240217_224333.webp

Var i en second hand butik idag, de hade många riktigt gamla pussel till väldigt bra priser också mellan 0,49 - 1,99 Euro 😁. 3 fick följa med hem, jag har så.många som väntar på att pusslas så fick räcka med 3.
Det med katterna är bara 300 bitar men är väldigt gammalt och det är ett fint motiv så det fick följa med hem ändå.

20240220_123452.webp

Jag var lite besviken över att jag inte lyckades ta tag i att lägga pussel över jul/nyårshelgen. Sedan insåg jag att det behöver inte vara varken jul eller nyår för att lägga pussel, det går alldeles ypperligt att göra året om :D Så i måndags, när jag kände mig lite allmänt less på allt och ville bryta mina vanliga rutiner lite, tog jag tag i ett pussel jag haft liggandes sedan förra julen:

20240219_185344.webp

Det är mitt livs första 1000-bitarpussel, jag har hållit mig till 500 bitar förut, men alltså det är SÅ roligt! Jag går och riktigt längtar efter att sätta mig och pussla och får sätta en timer så att jag inte sitter för länge, för tiden försvinner verkligen bara! Det är svårt, och det lär bli ännu svårare innan det blir lättare igen, men det är en himla kul utmaning! Bilden togs i måndags och sedan dess har jag byggt hela ramen + det nedre vänstra hörnet. Tänkte ta mig an Storbritannien, aka det övre vänstra hörnet, ikväll :)

Okej, nu har jag tittat igenom de senaste sidorna i tråden och herregud vilka pussel ni lägger! Jag blir lika delar imponerad och frustrerad å era vägnar :laugh: Tror jag håller mig till geografipussel ett bra tag till, jag har ett för skotsk whisky som väntar härnäst!

Jag pusslar också! :D Inte i samma raketfart som många av er verkar göra, jag är mer av en långtidspusslare. Just nu har jag snöat in på dessa pussel. Gillar stilen och att de ser lite annorlunda ut än bilden på kartongen när de är lagda (och så finns det ett inbyggt litet mysterium att lösa om man vill). Detta är på gång nu.

IMG_5013.webp

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka