Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig själv imponerad. Nästa pussel får dock bli något med enklare motiv.Imponerande för va Rusta pussel har jag för mig? Klappa dig själv på axeln, snyggt
Haha Jag förstår dig dock, kattpussel är ju jättefina@zassoo
Ser nu t.om enda olagda pussel som inte är katter kanske dags köps in mer som inte är katt
Inte kollat, men de verkar bara ha upp till 1000 bitar. Hur är kvaliteten på deras bitar? Jag är kräsen och stör mig på när bitarna inte har perfekt passform. Hade därmed tänkt köpa Ravensburger med 1500 bitar men det bygger ju på att någon klarar av att trycka bilden på ett vettigt sätt också.@Ullmerkott Kikat Smartphoto?
Beställde mitt därifrån några års sedan, bilden (alltså motivet, även jag nu tog bild på den med mobil ) är tagen med mobil. Kanske ser lite dåligt ut är nog mest pga jag inte lyckas limma riktigt bra på kartong
Lägger in fotot, går jämföra (kanske)@Ullmerkott Kikat Smartphoto?
Beställde mitt därifrån några års sedan, bilden (alltså motivet, även jag nu tog bild på den med mobil ) är tagen med mobil. Kanske ser lite dåligt ut är nog mest pga jag inte lyckas limma riktigt bra på kartong
Nästa klart Visa bifogad fil 139041
Därför jag låter bli vissa motiv fast jag tycker dom är finaVisa bifogad fil 139217
Så svårt det är! Allt är ju bara olika grå, blå och svarta bitar. Hållt på varje kväll i nästan en vecka nu ju. Innan jag ens fick ihop kantbitarna ska vi inte tala om.