Pusseltråden

Var längesen jag la ett Magnolia, glömt hur bra kvalité det är. Älskar dom matta bitarna.
IMG_20240208_203022.webp

Jag har borjat med ett till av mina 300 bitars. Da grannen upplyste mig om att man absolut maste borja med ramen for det underlattar sa mycket gjorde jag det.

Det ar verkligen SVART att borja med ramen, jag far aldrig ihop den overallt, men det mesta pillade jag ihop. I mitt tycke ar det svarare an att borja lite har och dar med sadant som ar sjalvklart.😁 Vilket ocksa kan vara orsaken att jag inte har tagit mig forbi 300 bitars riktigt.:angel:

Visa bifogad fil 138694
Här visar mitt försök få ihop ramen så gott jag kan och inser som vanligt halvdålig sortera fram alla kantbitar 😂 Menmen brukar ge sig längre fram i pusslandet

Det dar ar nog lite battre an jag lyckas hitta alla "ram" bitar ... men inte mycket. Jag fortsatter som jag borjat 😎

Jag holl pa att fa en hjart attack over priset ... innan jag insag att det ju ar nagot helt annat "over here":p

Ja så är det säkert :) jag har nog alltid upplevt 3d pussel som ganska "färglösa"? Typ mycket murriga färger, inte regnbågsfärger som jag vanligen dras till.

Nej, iaf inom HP pusslen så är det inte så mycket färger. Det färggladaste är nog Hogwarts express, som ju är rött. Sen är bussen lila och nåt hus i Diagongränden lila och gult tror jag. Men inte alls som regnbågsfärger, nej :)

IMG_7674.webp

Så var ”Tre Kvastar” färdigbyggt :)
Ganska pilligt faktiskt, ett av de som hade mest smådetaljer. Förutom Hogwarts då förstås, finns nog inget som klår det i svårighetsgrad:D
Nu får jag vänta på leverans av väskan så jag kan påbörja nästa vanliga pussel ( som kan råka vara HP - motiv :angel1::D )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka