Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3D pussel är verkligen något jag aldrig fastnat för! Har testat nån boll och nått torn, men nä.Visa bifogad fil 138697
Medan jag väntar på leverans av väskan har jag påbörjat det sista Harry Potter 3D pusslet jag har hemma. Snart har jag gjort allihop, så då får det bli fler vanliga
3D pussel är verkligen något jag aldrig fastnat för! Har testat nån boll och nått torn, men nä.
Ja så är det säkert jag har nog alltid upplevt 3d pussel som ganska "färglösa"? Typ mycket murriga färger, inte regnbågsfärger som jag vanligen dras till.@Trott Tillägg: Är kanske som med ett vanligt, motivet måste locka också.
Visa bifogad fil 138694
Här visar mitt försök få ihop ramen så gott jag kan och inser som vanligt halvdålig sortera fram alla kantbitar Menmen brukar ge sig längre fram i pusslandet
Ja så är det säkert jag har nog alltid upplevt 3d pussel som ganska "färglösa"? Typ mycket murriga färger, inte regnbågsfärger som jag vanligen dras till.