Gradient ser valdigt svara ut ... Men jag langtar efter de pussel jag bestallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är fint och roligt! Finns 4 eller 5 sg i serien, bland annat 101 dalmatiner@Trott men så fint
Ravensburger, Schmidt (nästan lite för tjocka bitar tycker jag), Magnolia, Yazz, Enjoy, Cobble Hill (random cut, extra kul med det), Nova, Trefl är vad jag brukar köpa. Men Clementoni (lösare passform) och Falcon är också bra.Vilka pusselmärken föredrar ni? Finns det några ni undviker? Tänkte köpa lite nya pussel men är så svårt och veta kvalitén, även om ja egentligen inte är direkt kräsen.
Trefl, Ravensburger, Cobble Hill, Clementoni, Jumbo och Eurographics är dom jag gillat bäst. Anatolian har också vart bra.Vilka pusselmärken föredrar ni? Finns det några ni undviker? Tänkte köpa lite nya pussel men är så svårt och veta kvalitén, även om ja egentligen inte är direkt kräsen.
Jag är helt insnöad på Ravensburger av nån anledning.Vilka pusselmärken föredrar ni? Finns det några ni undviker? Tänkte köpa lite nya pussel men är så svårt och veta kvalitén, även om ja egentligen inte är direkt kräsen.
Var hittar du dessa? Försökte googla men hittade inte denna och jag är såå sugen!Enjoy har släppt ny kollektion. Såg mist 10 st jag vill ha speciellt denna! Visa bifogad fil 138402