Pusseltråden

Tror såg nyss i fb gruppen. Fint det pusslet, har den med ska läggas nån gång 😻

Har köpt 3st pussel senaste 2st Trefl varav ett minipussel och ett Cobble Hill med motiv jag inte sett förut, lite dyrare än tänkt men nåväl. Bara katter dessutom 😂😂
Fb-grupp?
Det var ett trevligt pussel att lägga. Helt lagom när man inte lagt pussel på länge.

Det finns ... problemet ar att jag hade aldeles for manga problem med ett 500 bitars pussel, bara tanken pa ett 1000 bitars far mig att ga i spin. :cautious:
Jag tycker att Jan van Haasterens pussel är rätt snälla, många små detaljer som är lätta att hitta på kartongens bild. Vissa motiv är såklart lättare än andra men överlag är det nog ett bra pussel för den som vill testa på 1000-bitars. Vi la många sådana när jag jobbade på LSS-boende, både personal och boende uppskattade det.

Äntligen klar.
IMG_20240129_202019.webp

Påbörjat ett Krypt pussel - silverfärgat. Har lagt det rosa och det regnbågsfärgade tidigare och tycker det är lite kul trots bristen på motiv 😅 jag kollar aldrig på lösningen, och än har jag inte kollat på baksidan heller, men jag brukar göra det lite för att få cirkeln åt rätt håll och hörnen på rätt ställen.
IMG_20240129_215041.webp

@Trott Hua! Har bara gjort regnbårgsfärgade, tyckte va lagom nog 😂
Haha det var lätt enligt mig, jag vill ha lite extra utmaning med dessa enfärgade 😅 jag vill göra det gröna och svarta också, och såklart det guldfärgade, men få se, dyker de upp till bra pris så kan det vara värt det, men jag letar inte direkt (har köpt dom två tidigare till bra pris på Amazon, och detta "begagnat" men inplastat) då det egentligen är för "tråkiga" men ändå lite kul 😂

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka