Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Julklappspusslet färdiglagt. Ålösund i Norge. Himmel och bakgrund var hyfsat enkelt, men stadsbebyggelsen i förgrunden var hopplös. Bara ett gytter av färger och former.
Mitt mini 1000 bitar är klart. Var roligt och väldigt hanterbar storlek men ändå lagom utmanande. Har ett till mini 1000 bitar få se om jag gör det nu eller ett normalstort.
HUR har jag kunnat missa att det finns en pusseltråd?! Älskar pussel, särskilt den här tiden på året. Började på ett 2000-bitars i helgen tillsammans med pojkvännen, nu debatterar jag med mig själv om jag verkligen verkligen måste vänta tills nästa vecka så vi kan lägga färdigt det tillsammans, eller om jag kanske råkar lägga färdigt det som bara av en händelse det är dock inrullat i en pusselmatta pga katter, så tröskeln är lite högre än om det legat framme åtminstone.
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!)
Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.