Pusseltråden

Det går framåt med mitt Encantopussel, idag lyckades jag få alla delar av huset att sitta ihop. Sparar de svåra delarna till sist :D

IMG_4333.webp

Jag har aldrig pusslat mer an for 7-aringar typ, men det ser sa himla vilsamt (?) ut nar ni haller pa att pussla sa jag kopte ett med 500 bitar ... och tog mig nog vatten over huvudet. :angel: Det var svarare an jag forvantat mig, och blev klart, "sort of", efter narmare en vecka.

Den roda biten som saknar finns inte ... Jag misstanker starkt att jag tappat den pa golvet och att Diva atit upp den. :cautious: De bitar som blev over passar inte i halen 🙄 men det finns ingen stans man ser att bitar ligger fel. Oh well ... Det blev i alla fall nastan klart.😁

IMG_4585.webp

Jag har aldrig pusslat mer an for 7-aringar typ, men det ser sa himla vilsamt (?) ut nar ni haller pa att pussla sa jag kopte ett med 500 bitar ... och tog mig nog vatten over huvudet. :angel: Det var svarare an jag forvantat mig, och blev klart, "sort of", efter narmare en vecka.

Den roda biten som saknar finns inte ... Jag misstanker starkt att jag tappat den pa golvet och att Diva atit upp den. :cautious: De bitar som blev over passar inte i halen 🙄 men det finns ingen stans man ser att bitar ligger fel. Oh well ... Det blev i alla fall nastan klart.😁

Visa bifogad fil 137766
Färga en röd? :rofl:
Haha, nä men så störigt. Men fint pussel 😃

Nu har jag lagt ett till pussel, det var faktiskt roligare for det var lattare :) Det var ett 300 bitars som jag la pa 2-3 dagar och upptakte att det finns vissa metoder i galenskapen. :D I fortsattningen tittar jag efter klara krispa kanter i bilden. So there. :p

Da vi nu skrider in i min "birthday month", vilket innebar att jag inte firar fodelsedag egentligen, men anser att jag behover skammas bort hela manaden i stallet kommer nasta pussel February 1! :D

IMG_4589.JPG

Visa bifogad fil 137766
Jag gissar att denna är fel, och att de andra bitarna passar om du tar bort den, men antar du plockat ihop det redan :)
Screenshot_2024-01-28-09-16-11-371_com.android.chrome-edit.webp

Jag gissar att denna är fel, och att de andra bitarna passar om du tar bort den, men antar du plockat ihop det redan :) Visa bifogad fil 137774

Formodligen har du ratt, men jag plockade ner pusslet och la det hogst upp pa bokhyllan for att gora om det nagon gang. Jag kan leva med att den roda biten som jag misstanker att Princess Diva har atit upp ar borta, men jag tanker forsoka med det har igen ... Jag kanner mig som en tjurig 5-aring som "Kan Sjalv"! Jag behover bara pussla nagra andra forst for att lara mig se battre.

Tror såg nyss i fb gruppen. Fint det pusslet, har den med ska läggas nån gång 😻

Har köpt 3st pussel senaste 2st Trefl varav ett minipussel och ett Cobble Hill med motiv jag inte sett förut, lite dyrare än tänkt men nåväl. Bara katter dessutom 😂😂
Vilket cobble Hill var det du köpte?

Det finns ... problemet ar att jag hade aldeles for manga problem med ett 500 bitars pussel, bara tanken pa ett 1000 bitars far mig att ga i spin. :cautious:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka