Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag la en korg hos pusselfantasten här om dagen, med bland annat Cobble Hill. Sen sansade jag mig och stängde ner funkar inte att köpa pussel för 1500 kr i januari handlade 3 st på Vinted istället@Trott haft lite köpstopp ett tag då jag tycker behöver pussla några först, men har börjat snegla på hitta fler Cobble Hill pussel.
Färga en röd?Jag har aldrig pusslat mer an for 7-aringar typ, men det ser sa himla vilsamt (?) ut nar ni haller pa att pussla sa jag kopte ett med 500 bitar ... och tog mig nog vatten over huvudet. Det var svarare an jag forvantat mig, och blev klart, "sort of", efter narmare en vecka.
Den roda biten som saknar finns inte ... Jag misstanker starkt att jag tappat den pa golvet och att Diva atit upp den. De bitar som blev over passar inte i halen men det finns ingen stans man ser att bitar ligger fel. Oh well ... Det blev i alla fall nastan klart.
Visa bifogad fil 137766
Jag gissar att denna är fel, och att de andra bitarna passar om du tar bort den, men antar du plockat ihop det redanJag har aldrig pusslat mer an for 7-aringar typ, men det ser sa himla vilsamt (?) ut nar ni haller pa att pussla sa jag kopte ett med 500 bitar ... och tog mig nog vatten over huvudet. Det var svarare an jag forvantat mig, och blev klart, "sort of", efter narmare en vecka.
Den roda biten som saknar finns inte ... Jag misstanker starkt att jag tappat den pa golvet och att Diva atit upp den. De bitar som blev over passar inte i halen men det finns ingen stans man ser att bitar ligger fel. Oh well ... Det blev i alla fall nastan klart.
Visa bifogad fil 137766
Jag gissar att denna är fel, och att de andra bitarna passar om du tar bort den, men antar du plockat ihop det redan Visa bifogad fil 137774
Tror såg nyss i fb gruppen. Fint det pusslet, har den med ska läggas nån gångKöpte mig ett kattpussel efter inspiration från tråden, nu är det färdigt.
Vilket cobble Hill var det du köpte?Tror såg nyss i fb gruppen. Fint det pusslet, har den med ska läggas nån gång
Har köpt 3st pussel senaste 2st Trefl varav ett minipussel och ett Cobble Hill med motiv jag inte sett förut, lite dyrare än tänkt men nåväl. Bara katter dessutom
Det där har jag lagt, ganska klurigt på sina ställenVisa bifogad fil 137828
Sen hittade jag en till på annat ställe precis efter för ok pris, så slangt ner med
Sök på "Cobble Hill Terrarium Cat" så kanske finnas hitta i USA? Såg fanns på Amazon iallafall.Sa sag min gamla Siames "mamma katt", My, ut.