Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp jag la det för inte så längesen och visade det här i tråden! Var kul att läggaVisa bifogad fil 139865Sportlov=pussellov. Visst har jag sett det här i tråden? Om inte ett som är väldigt likt. Ser kul ut i alla fall.
Håller med om att det är kul. Ganska lätt också. I alla fall så här långtJapp jag la det för inte så längesen och visade det här i tråden! Var kul att lägga
Jag tar den alltid först, om inte motivet är jättesvårt.Är det bara jag som pusslar ramen sist eller ihop med partiet den hör till? Tycker bara att den är i vägen när jag tar den först
Jag gör olika. Beror på dagsformen.Är det bara jag som pusslar ramen sist eller ihop med partiet den hör till? Tycker bara att den är i vägen när jag tar den först
Nu så! Det var kul att lägga. (Men misstänker att den långbenta hunden varit framme och konfiskerat en bit… )
Visa bifogad fil 139925
OJ vad fint det var! Det skulle jag kunna ha som tavlaPåbörjade detta under helgen och nu är det klart Visa bifogad fil 139953
Oj, nej jag börjar alltid med ramen! Har aldrig reflekterat över att man skulle kunna göra annorlunda Jag tror jag att jag liksom behöver börja med något väldigt enkelt och tydligt för att känna att jag kommer någonstans!Är det bara jag som pusslar ramen sist eller ihop med partiet den hör till? Tycker bara att den är i vägen när jag tar den först
Jag pusslar efter färgerna och mönstrena så ramen följer med automatiskt där den hör hemma. De gångerna jag sorterar ut ramen så brukar det sluta med att jag har en låda rambitar kvar när resten av pusslet är färdigt Ibland gör jag ramen nästan först om pusslet är svårt och jag behöver mer att gå efter, men annars tycker jag mest den är i vägenOj, nej jag börjar alltid med ramen! Har aldrig reflekterat över att man skulle kunna göra annorlunda Jag tror jag att jag liksom behöver börja med något väldigt enkelt och tydligt för att känna att jag kommer någonstans!
Åh jag har exakt det där. Har inte riktigt vågat börja för det kändes svårt. Pusslar du bara som vanligt?Jag pusslar också! Inte i samma raketfart som många av er verkar göra, jag är mer av en långtidspusslare. Just nu har jag snöat in på dessa pussel. Gillar stilen och att de ser lite annorlunda ut än bilden på kartongen när de är lagda (och så finns det ett inbyggt litet mysterium att lösa om man vill). Detta är på gång nu.
Visa bifogad fil 139611
Äh. Det är bara att börja! Det var roligt att lägga. (”Gåtorna” på pusslet var delvis helt omöjliga dock… )Åh jag har exakt det där. Har inte riktigt vågat börja för det kändes svårt. Pusslar du bara som vanligt?
Är för övrigt som dig. Tar ganska lång tid att lägga ett pussel för mig.