Psykologbehandling via app

MissFideli

Trådstartare
Är det nån här som testat det? Antingen via video eller chat.

Funderar på om det kan vara nått för mig som stressar så för att åka iväg.
 
Har provat mindlers app 4 ggr. Bra men kort tid/gång. Jag har svårt att prata med okända, så jag avbröt... Bra att slippa gå iväg någonstans. Jag tyckte det var fördelen att man var mer avskärmad till personen.
 
Har provat mindlers app 4 ggr. Bra men kort tid/gång. Jag har svårt att prata med okända, så jag avbröt... Bra att slippa gå iväg någonstans. Jag tyckte det var fördelen att man var mer avskärmad till personen.

Hur lång tid var det? Och kände du på något vis att det var sämre än att få IRL så att säga?
 
25 minuter tror jag det är, kolla appen. Nej bättre om tiden varit ca 40 min istället.

Ja, ett vanligt besök brukar väl ligga på 40-45 min. Ska kolla runt, kanske skiljer sig mellan apparna. Eller också är det ett sätt att tjäna extra pengar. 25 min är ju ingenting.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 879
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 867
Senast: Mabuse
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 854
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag har letat en bra stund nu efter personer med egen erfarenhet, men jag lyckas inte. Jag ska försöka sammanfatta mig kort. Det är...
2
Svar
21
· Visningar
3 391
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp