et_flickan
Trådstartare
I november startade jag upp min terapi för min komplexa ptsd. Vad jag förstått kan denna terapin pågå under flera år. Jag har gått på cirka 20 möten än så länge och känner att jag och psykologen funkar väldigt bra. Hen får mig verkligen att kunna gå djupare i tankar och funderingar, vi bollar väldigt mycket om olika hotbilder och jag har börjat få ett nytt sätt att tänka och känna om alla trauman jag varit med om.
Finns det någon här inne som gått denna terapi? Har det fungerat bra? Hur lång tid höll terapin på?
Jag har träffat många olika psykologer under dessa år men aldrig någonsin träffat någon som gått så här in på djupet som min nuvarande. Känns både läskigt och spännande hur ett liv som "frisk" kan komma att se ut.
Finns det någon här inne som gått denna terapi? Har det fungerat bra? Hur lång tid höll terapin på?
Jag har träffat många olika psykologer under dessa år men aldrig någonsin träffat någon som gått så här in på djupet som min nuvarande. Känns både läskigt och spännande hur ett liv som "frisk" kan komma att se ut.