Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett par sidostycken från PS levade träns till annat nackstycke vilket funkar fint. De är väl 1,5 cm som de flesta tränsremmar. Vaggorna ger jag dock inte mycket för, resåren är så dålig att bettets tyngd när tränset hänger töjer ut den så det knappast gör någon skillnad.Håller på att med enkla medel knåpa ihop ett anatomiskt träns till unghästen. Vill inte köpa något dyrt än. Har köpt ett remontträns på H**ks samt en nackpadd och undrar nu om PS sidostycken passar på andra träns? Är lite sugen på att testa elastiska vaggor
Jag har ett par sidostycken från PS levade träns till annat nackstycke vilket funkar fint. De är väl 1,5 cm som de flesta tränsremmar. Vaggorna ger jag dock inte mycket för, resåren är så dålig att bettets tyngd när tränset hänger töjer ut den så det knappast gör någon skillnad.
Även jag upplever de som väldigt korta. Har x full till min c ponny (cob huvud normalt sett) och det är för kort till vissa nackstycken.Håller på att med enkla medel knåpa ihop ett anatomiskt träns till unghästen. Vill inte köpa något dyrt än. Har köpt ett remontträns på H**ks samt en nackpadd och undrar nu om PS sidostycken passar på andra träns? Är lite sugen på att testa elastiska vaggor