PS of Sweden hackamore

En i stallet har ett. Inte så fint läder och exakt samma funktion som ett vanligt hack. Så du betalar för en fancy design helt enkelt:).

Det skiljer ingenting mer än att du betalar mycket för dålig kvalité.
Ska du ändå lägga ut så mycket skulle jag köpa ett JIN och ett hööksträns till det. Kvalitén är knappast sämre.

Ser ut som ett helt vanligt ponnyhack, i snyggare tappning. Jag hade, pga PS läderkvalité (personlig åsikt), hellre köpt ett billigare hack för de pengarna. Eller ett i riktigt fin kvalité.
Om du redan har ett träns som du är nöjd med och inte "nödvändigtvis" behöver/vill ha ett nytt utöver hacket, kan du troligast få ett hack uppsytt i bra läder för mindre pengar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter PS of Sweden har kommit ut på andra sidan efter rekonstruktionen som e-handlaren ansökte om i höstas, kan Breakit avslöja. Vd:n...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Gunnar
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
620
Senast: Shixle
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka