Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Ska på att köpa ett nytt träns till min ponny, och funderade på High jump från PS of sweden.
Är det någon som vet om det är okej att tävla på med ponny (både dressyr och hoppning)? Har letat i tr, men kan inte riktigt hitta något.
Tack!
Lånar tråden lite, är det någon som vet hur storlekarna på PS är?
Jag har ett d-ponnysto som ligger lite mellan storlekarna. Tex. pannband måste vara cob, sidostycken kan vara vilket som och på nosgrimman blir det yttersta hålet på ponny, men man får göra extra mindre hål på cob....inget komplett träns brukar passa så väldigt bra, och att köpa 2 ps och plocka ihop är inte ett alternativ av ekonomiska skäl....
Tusen Tack för ditt svar!Ja, det ska vara okej i både hoppning och dressyr. Har iaf sett massa ponnyryttare ha det, mig veterligen utan att bli åt-tutade för det.....
Hej! Ska på att köpa ett nytt träns till min ponny, och funderade på High jump från PS of sweden.
Är det någon som vet om det är okej att tävla på med ponny (både dressyr och hoppning)? Har letat i tr, men kan inte riktigt hitta något.
Tack!
Tusen Tack för ditt svar!
Jag har också sett många som tävlat med det, men har varit lite osäker då jag inte hittat det i TR. Kanske ska ta och beställa ett då
Man får inte i dressyr tävla med PS träns där de elastiska vaggorna i sidostycken och tyglar är kvar och används. Om dessa tas bort är det fritt fram att tävla på det
Dessa har tagits bort från 1/7-16 vad jag hört iaf.
Tusen tack för ditt svar!Man får inte i dressyr tävla med PS träns där de elastiska vaggorna i sidostycken och tyglar är kvar och används. Om dessa tas bort är det fritt fram att tävla på det
En ponny i mitt stall har lite udda dimensioner på huvudet. De kom hem från ett besök i PS butik och hade fått plocka ihop ett träns med full på nackstycke , cob på pannband och ponny på sidostyckena och nosgrimma. Det var vid en årlig rea, men det kan ju vara värt att fråga.Lånar tråden lite, är det någon som vet hur storlekarna på PS är?
Jag har ett d-ponnysto som ligger lite mellan storlekarna. Tex. pannband måste vara cob, sidostycken kan vara vilket som och på nosgrimman blir det yttersta hålet på ponny, men man får göra extra mindre hål på cob....inget komplett träns brukar passa så väldigt bra, och att köpa 2 ps och plocka ihop är inte ett alternativ av ekonomiska skäl....
Tusen tack!High jump finns på bild i TR.