Prövar här me...

K

karinjuice

Är det någon som har en fin bild på ett western ekipage eller något, öppen för förslag. Men den ska bli fin när man skriver ut den med svart vitt... Har kollat runt lite men jag hittar inget, någon av er som har? den får gärna vara ritad, så den behöver inte vara en "riktig" bild.
Ska göra ett "Pressentkort"" på en westernlektion nämligen.
min mail är karin_jos@telia.com ni kan maila dit om ni vill..

//Karin
:love: Lady O'Brien :love:

jag hitta min kompis på en av bilderna jö....Sofie med Carro....

Tjejen med skäcken på en av Barrelracebilderna är inte det Cicci och Zamba???
Förresten, Mirva var inte hon med och tävlade på Dalarnas C-B tävling i somras???? Och i såna fall, stod hon i lilla stallet på änden????
Nyfiken, nyfiken.......

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

en barrle (?) race.... vet inte hur de stavs rikitgt....där är fia och Carro med....

Det stämmer!
Mirva var uppe i Dalarnas C-tävling i somras.
Barrelracebilden visar Cissi och Zamba. Den andra bilden med barrelrace är Eva Malmström.

:o :o :o Eva borde jag ju ha känt igen!!! Förutom att vi startade SCW tillsammans (det var hon och Robban som drog igång och jag halkade med direkt) så har jag ju ridit för henne, varit på Förbundsårsmöten tillsammans mm mm...... så nu skäms jag verkligen...... :o :o
Fråga om hon (tjejen som red Mirva) kommer ihåg ett par knasiga värmlänningar med en fux..... ;) :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 872
Senast: Stereo
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 347
Senast: shia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
31 536
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar