I
islands_lover
Vad ska man stödge vi brist?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cronis skrev:Och vad åt hästen innan han släpptes på bete?
Olja skall du ju inte tillsätta alls.islands_lover skrev:vad säger ni om linfrö/linfröolja?
Ursäkta att jag lägger mig i, men just sådana här svar på en vettig fråga gör mig förbannad. Om man inte har något att säga som tillför tråden någonting kan man ju lika gärna hålla tyst.Cronis skrev:Bättre foder
det bästa är att nocha dom Jag är jätteglad för alla tips, jag kommer nog att börja med lusern, dels har vi den hemma och är enkelt att ge nu när han går på bete och sen lösdrift ( IU han var på stall förra vintern..)Ciazon skrev:Ursäkta att jag lägger mig i, men just sådana här svar på en vettig fråga gör mig förbannad. Om man inte har något att säga som tillför tråden någonting kan man ju lika gärna hålla tyst.
Ciazon skrev:Ursäkta att jag lägger mig i, men just sådana här svar på en vettig fråga gör mig förbannad. Om man inte har något att säga som tillför tråden någonting kan man ju lika gärna hålla tyst.
chrysler skrev:En häst kan få proteinbist om den bara står, om den får för lite protein.Det har inget med vila att göra.Om en häst får tillräckligt med protein så har den lättare att bibehålla muskler fast den står.