V

Vicvoc

Det är säkert en jätte dum fråga men har inte tävlat så mycket överhuvudtaget och inte nångång i distans.

Men vart får man tag i propparna? Där det står vad som gäller för just den tävlingen, om man ska ha egen nummer lapp eller inte??

Eller måste man gå in på klubbens hemsida?

Tacksamm för svar.

Sv: Propp

Gå in på ridsportsförbundets hemsida. Där hittar du propparna.
Det är nog inte alla proppar det står om nummerlapparna.
Jag kommer att köpa en väst o ta med mig. Då har jag om det behövs o behövs det inte på just den tävlingen så kommer den att behövas på nästa.
// Linda

Sv: Propp

Det är säkert en jätte dum fråga men har inte tävlat så mycket överhuvudtaget och inte nångång i distans.

Men vart får man tag i propparna? Där det står vad som gäller för just den tävlingen, om man ska ha egen nummer lapp eller inte??

Eller måste man gå in på klubbens hemsida?

Tacksamm för svar.

Kolla på denna länk, http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm
Välj på de olika alternativen och klicka på sök.
/Camilla

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 034
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
1 350
Senast: Roheryn
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 384
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka