Ickapeltz

Trådstartare
Min lilla Tindra var ute på sin första promenad idag. Ni skulle sett henne, hoppade efter löven och gosade sig både på gräset och på asfalten..:love:
Nu är vi inne iegn och hon är lite trött efter alla intryck...Tänkte ta ut henne ett par ggr/v iaf.

Funkar det bra för er också?

Sv: Promenad

Inatt och igårkväll så har Tindra hållt på som en dåre! Hon brukar vara ganska städad på nätterna annars men inatt har det jamats och lekts som aldrig förr. Hon klöser också på dörren. Kan det ha att göra med vår promenad igår?:confused:

Sv: Promenad

Säkert....nu har hon fått mersmak ;)

Jag och tant katt hade också vårpremiär igår, kollade in parken utanför. Hon har inte varit ute sedan oktober (vi har flyttat två gånger sen dess) och inte heller bett om det, men de senaste veckorna har det varit en del ylande vid dörrren.

Nu får man väl springa ut var och varannan dag annars blir det gnäll :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 978
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: Tuggben
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar