Ja, hua. Jag måste verkligen kitta och måla om flera fönster i år.
Samma här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hua. Jag måste verkligen kitta och måla om flera fönster i år.
Jag måste mäta vår!
Vår är 47cm så betydligt lägre än er. Sedan kan man förstås variera några cm uppåt med sittring av trä etc.Vad var er? Varken jag eller sambon 176/183 når ner med hälarna i golvet när vi sitter på toaletten.
Samma här.
Jag har köpt nästan all min tapet på Rusta. Bra och prisvärd tycker jag har lyckats tapetsera helt själv med deras tapeter också, så dom får väl anses användarvänliga också ett plus i kanten är ju att köpa billig tapet inte ger lika stor ångest som att köpa dyr... En rulle till mitt sovrum kostade 600 kr, och jag köpte hela kökets tapet för samma summa på rusta, plus ett par till hallen, tror jag fick 6 rullar för typ 600 kr när dom hade 25%på alla tapeterIgår började maken sätta upp nya väggen i barnrummet. Kommer ta en liten stund men det ser lovande ut
Förslag till tapet som kan funka till rustik mellan/mörkbrun? Har bild på färgen lite tidigare i tråden.
Vill ljusa upp rummet och ha med mönster (inte ränder utan mer blommigt liksom) så barnets eventuella påhitt göms lättare
Billig tapet är ett krav, då barnet är en marodör. Så typ 200 kr rullen och neråt.
Någon som använt sig av rustas tapet? Många av deras ligger i den prisklassen.