Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har bott hos mina föräldrar sedan jul så vi har väl viss motivation.@Chili Vad jag är imponerad av er som flyttar in när det ändå är så mycket kvar! Härligt att det rullar på så bra!
Nu har vårt bygglov på det nya huset gått igenom
Nästa steg är ett samordingsmöte för att få startbesked och det blir strax innan månadsskiftet. Sen är det upp till snickaren som håller i bygget att sparka igång projektet och högen med beslut som ska tas kommer närmare och närmare
Något annat som närmar sig är flytten till lägenheten vi ska bo i under bygget eftersom vi sålde huset i februari. Hur jag ska klara mig en hel sommar utan en egen trädgård att bara vara i går förbi mitt förstånd. Det enda göttiga med flytten är att vi tänker kosta på oss att köpa in flyttstädningen, det är verkligen bland det värsta jag vet, att flyttstäda.
Om vi hinner göra alla tre så vore ju det kanon, men vi får väl se...
- Bygga hundgård (blir nog en på 36 kvm som går att dela av i två, med en hundkoja i varje)
- Bättra på färgen på garaget och passa på att rensa bland de ouppackade flyttkartongerna
- Bygga ut altanen till dubbla storleken
Igår beställde jag hem lite tapetprover från Borås Tapeter
Är helt förälskad i deras Linen-kollektion
Kärade precis ner mig i den här soffgruppen också
Sambon vill hellre ha en enorm soffa med dubbla divaner dock, så vi kommer nog stöta och blöta den här frågan ett tag till
Jag drömmer också om den där soffgruppen men sambon är inte helt övertygad än
Åh, var är den ifrån? Superfin!Kärade precis ner mig i den här soffgruppen också
Sambon vill hellre ha en enorm soffa med dubbla divaner dock, så vi kommer nog stöta och blöta den här frågan ett tag till
Åh, var är den ifrån? Superfin!
Kärade precis ner mig i den här soffgruppen också