Programvara för CD-bränning

A

aniara_lenson

Har inbyggd cd-brännare i datorn men jag tror inte jag har någon programvara för att bränna. För visst behövs väl det? *blåst* :o :D
Var kan jag hitta ett bra lättanvänt program och vad kostar det? Jag törs inte ta hem nåt gratisprogram från download.com på egen hand...

Om du själv har köpt datorn ny med brännare så har det följt med ett brännareprogram.
Även om du bara har köpt brännaren ny så har du fått det då med.
Har du XP behöver du däremot inte något brännareprogram.
Då bara drar du in allt du vill ha brännt på skivan.

Jag har inte köpt datorn ny, den är ett par år och har varit brorsans innan. Så jag borde förstås ringt honom.
Jag har windows XP ja. Men hur gör jag då för att bränna?

Öppna utforskaren.
Leta upp det du vill bränna.
Dra det till den enheten där brännaren är.
Stoppa in en tom skiva.
Välj skriv detta till (Ja, vad det nu står där, klart jag skulle glömma det...)
Du gör alltså nästan som om du drar in material till en diskett.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 347
Senast: _Taggis_
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 381
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 813
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama