Program till hästfilmer?

Bonita4

Trådstartare
Vad använder ni för program när ni gör ihopklipp med musik och så om era hästar?
INTE movie-maker, det funkar inge bra att lägga in videoklipp från digitalkamera där... Hade ett program förut som var bra, men har tappat bort namnet på det.

Sv: Program till hästfilmer?

Finns ett program som heter Video Vegas har jag för mig. Har provat det någon gång, men det var så jobbigt att lära sig så jag la ner efter 3 min :P

Finns många men det är inte så lätta att hantera och få av dom är gratis.

Hejsan,

Jag fick med ett program till min filmkamera: "CyberLink PowerDirector Express"

Väldigt enkelt program att använda. Man kan göra väldit mkt roligt i den. Många effekter :)

//Jozzi

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 347
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar