Program för SM?

T

thorri

Vet någon hur programmet för SM 15-18 juli ser ut? Vi tänkte åka ner och heja men har ingen aning om vilka klasser som går när... TACK på förhand!

Vet inte om jag är dum på nåt sätt, eller särdeles usel på att navigera, men jag hittar faktiskt inget program på den länken....

Nä du är sökert inte usel på att navigera, men programmet är antagligen inte färdigt ännu och har därför inte kommit ut. Men jag är säker på att det kommer vad det lider, och ha länken kvar så kan du kolla med jämna mellanrum.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 294
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar