Program för att se röntgenbilder?

Freeride

Trådstartare
Någon som vet vart det kan finnas ett program att ladda ned för att kunna se röntgenbilder själv? Har både en äldre skiva och en nyare med bilder på min häst, men går de bara att se hos Vet?

Sv: Program för att se röntgenbilder?

Skumt, på båda mina skivor från två olika vet(en privat och en atg) så följer programmet med i skivan så bilden öppnas i det. Men programmet finns bara på skivan och ligger inte kvar i datorn sen.är väl typ som ett verktyg. Går att zooma, mäta osv i det när man öppnar bilden. Ser typ lika dant ut som det de har på klinikerna men med typ inga funktioner alls förutom typ zoom och mäta.

Sv: Program för att se röntgenbilder?

Finns ingen ändelse, står bara att det är DIR-filer...

Antar att meningen är att de ska öppnas då men att de inte funkar...

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 912
Senast: morgaine
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 055
Senast: fio
·
Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 648
Senast: Nevermind
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka