Proffstränare - arvode??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Kalina
  • Startdatum Startdatum
K

Kalina

Nu har jag letat och letat och letat och ger upp! Det enda jag skulle vilja veta som ny i denna travvärld är ungefär vad dygnskostnaden ligger på hos proffstränare?! Unghäst? "vuxen"häst?

Finns det någon som kan upplysa mig eller kanske ge mig något tips om vart jag kan finna svar??

//Kalina

Sv: Proffstränare - arvode??

Nu har jag letat och letat och letat och ger upp! Det enda jag skulle vilja veta som ny i denna travvärld är ungefär vad dygnskostnaden ligger på hos proffstränare?! Unghäst? "vuxen"häst?

Finns det någon som kan upplysa mig eller kanske ge mig något tips om vart jag kan finna svar??

//Kalina

Det är väl lite olika.. men mellan 10 000 - 12 000 ungefär. Lite billigare för unghästar... Sen så tillkommer ju eventuella veterinärkostnader osv...

Menar du då i månaden?? inkl eller exkl moms??

Kikat runt lite och hittat 185:-/dag för 1-åringar upp till 235:-/för 3år & äldre +moms
eller en annan hade 220:-/dag+ moms gällande alla

Står en artikel om det i dagens trav & galopprond! Kan man jämföra lite vad olika tränarna har för kostnader.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 839
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar