Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stövlarna från Icebug är ju typ det. Är det kallt nog att vara halt så skulle jag nog tycka tofflor var för kallt, även om man bara ska hämta ved eller vad det nu är.Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?
Min önskan är Crocs och Icebug.
Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor
Gummistövlar och icebug!!! (har även skrivit till dem om det några gånger)Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?
Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor
Jag håller helt med om det här, har halkat i alla fall en gång den här vintern när jag "bara skulle" - drog på mig ett par foppatofflor och tänkte att jag kunde hålla mig undan den värsta isen (samtidigt som unghunden kom farande bakom och sprang in i mig i knähöjd ). Om det är barmark överallt annanstans än på uppfarten och grusvägen (där isen ligger någon vecka mer än resten), och jag bara ska hämta ved/slänga sopor/kolla till hönsen så hade jag föredragit att kunna dra på ett par foppatofflor om jag bara inte riskerar att halka.Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?