J

Jonnaa_h

Mitt problem är detta: helt oväntat så blev det bestämt att jag skulle tävla en d-ponny åt ägaren, eftersom jag inte tävlat på ett par år nu så har jag ingen licens längre. Det har blivit bestämt att jag ska starta i en lokal ponnydressyr om drygt 2 veckor och min fråga är då hur jag ska lösa allt med licensen? Om jag betalar in osv. hinner licensen då komma innan tävlingen? (vet ej hur lång tid det normalt brukar ta...) eller räcker det med att jag visar upp ev. gammal licens och kvitto på att den är förnyad om den nya licensen ej hinner komma i tid?

Någon som vet och kan det här med licenser så berätta gärna allt ni vet! ;)

Ja, jag hade för mig att det är ok att göra så... ska kolla upp det närmre imorgon. Det är ju lite brådskande eftersom anmälningstiden går ut i övermorgon och allt ska fixas....

Sv: Problem

Ja, det stämmer. Din del av licenslappen plus kvitto på inbetalningen gäller tills du har fått den riktiga licensen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 901
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 343
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024