sweep

Trådstartare
jag kan inte högerklicka och kopiera bildadresser..

eller ja.. högerklicka kan jag och få fram bildadressen men när jag ska kopiera den så vägrar datorn lyda.. dock så fungerar ctrl+c på alla andra ställen..

vad är fel
 
Är det så på alla sidor eller bara på vissa?

Man kan avaktivera "högerklick" på en hemsida.
Det kanske är det du råkat ut för?
 
alla.
jag kan högerklicka på ALLA sidor
jag kan få fram propertis (?) på ALLA sidor
Men jag kan INTE kopiera texten som står i propertis(?)
 
Prova att rensa dina tillfälliga internetfiler.

Öppna Internet Explorer klicka på Verktyg/Internet-alternativ
Välj fliken Allmänt ungefär mitt på den finns alternativet »Ta bort filer« klicka på den.
Lite längre ner finns »rensa tidigare« klicka även på den.

Sen får du synka sidor om du brukar ha "läs offline" aktivt.

Funkar inte detta råder jag dig att skicka ett mail till Microsofts support eller installera OPERA som webbläsare.

Jag använder nästan uteslutande Opera, det är bara när jag ska betala räkningar o.dyl. som jag använder IE.
 
Det brukar gå att få fram bildadressen på andra sätt. Till exempel kan du göra drag-and-drop, det vill säga klicka på bilden och dra iväg med den med musknappen nedtryckt. Släpp den sedan på adressfältet. (Detta fungerar bara om bilden inte är länkad, är den det får du länken istället.)
 
om jag gör så med din användarbild så står detta uppe i adressfönstret..

C:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IE5\WXYROHUN\sippesoppa[1].gif

vilket gör att jag ändå inte får tag på bildadressen
 
Nej, då fungerar det ju inte så bra.

Man kan ju alltid titta i html-koden, men det är ju inte så kul. Vad har du förresten för version av Windows och av Internet Explorer? Du kanske kan uppdatera någon av dem? Det är säkert en bugg som blivit rättad i någon senare version.
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 465
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 615
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp