Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag kan inte högerklicka och kopiera bildadresser..
eller ja.. högerklicka kan jag och få fram bildadressen men när jag ska kopiera den så vägrar datorn lyda.. dock så fungerar ctrl+c på alla andra ställen..
Öppna Internet Explorer klicka på Verktyg/Internet-alternativ
Välj fliken Allmänt ungefär mitt på den finns alternativet »Ta bort filer« klicka på den.
Lite längre ner finns »rensa tidigare« klicka även på den.
Sen får du synka sidor om du brukar ha "läs offline" aktivt.
Funkar inte detta råder jag dig att skicka ett mail till Microsofts support eller installera OPERA som webbläsare.
Jag använder nästan uteslutande Opera, det är bara när jag ska betala räkningar o.dyl. som jag använder IE.
Det brukar gå att få fram bildadressen på andra sätt. Till exempel kan du göra drag-and-drop, det vill säga klicka på bilden och dra iväg med den med musknappen nedtryckt. Släpp den sedan på adressfältet. (Detta fungerar bara om bilden inte är länkad, är den det får du länken istället.)
Man kan ju alltid titta i html-koden, men det är ju inte så kul. Vad har du förresten för version av Windows och av Internet Explorer? Du kanske kan uppdatera någon av dem? Det är säkert en bugg som blivit rättad i någon senare version.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
Kropp & Själ Som många andra skriver; Byt tandläkare. Varför ska du betala för att någon skäller på dig? Finns så många andra tandläkare som faktiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.