problem med webcam program

sweep

Trådstartare
jag har en webcam som även går att använda som vanlig kamera (logitech)
och jag kan(kunde...) ta bilder och göra animationer osv med ett program som man ska ha till kameran. Men det krånglade lite så jag försökte ta bort det men då hängde sig datorn när den kom till en viss del av avinstallationen (en viss fil)
så jag tog bort det för hand och det var lite problen men jag fick bort det.

MEN.. nu går det inte att installera programmet igen.. datorn bara hänger sig hela tiden. och jag måste ha detta programmet för att få in bilder på datorn (jag kan fortfarande använda kameran som webcam..)

Vad gör jag??
 
Sv: problem med webcam program

någon som har tips på vad jag kan göra för att få det att fungera igen??
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
522
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: Badger
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 098
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp