Problem med skrittmaskin??????

Sv: Problem med skrittmaskin??????

Jag tänker som du litegrann, vi kan liksom inte förstå hästars perpektiv på saker så därför kan tex en skrittmaskin vara jättekul.

Sv: Problem med skrittmaskin??????

Fast hästar tänker inte som oss. Det finns en skrittmaskin på gården där jag har mina hästar. De går där några ggr i månaden och filosoferar. Ser det ut som iaf. :)

Jag tycker skritten är guld värd de dagar jag jobbat över massor och kommer hem sent = till stallet sent. Perfekt att plocka in hästarna från hagen och ställa dem i skritten medan jag mockar och fixar klart i stallet. Och inget dåligt samvete över att de inte har gått.

Så använder jag den.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: tessan.g
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 103
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar