L
LiselotteA
Sv: Problem med manryckning,
Jag hoppas att du är ironisk... för i mina öron låter detta för sjukt för att vara sant...
Men om du vill kan du komma hem till mig så kan jag slita bort ditt hår typ 6-7 stycken i taget tills jag tycker du ser snygg ut, så får vi ser hur du känner dig med någon som hånskrattar åt dig...
Sjuk människa..
Störs hästen av det så låt bli, och välj dina strider på någonting som verkligen betyder någonting... nej, jag orkar inte ens kommentera mera... man blir ju bara trött..
Du är knasig
Ryckt man är snyggt, och det är faktiskt inte djurplågeri om det görs på ett schysst och proffesionellt sätt. "Vill man vara fin får man lida pin" brukar jag säga till min häst med ett lätt hånskratt, då han otåligt ger till en ruskning av huvudet ett par gånger under "ryck-passet".
Till TS: Ryck bara lite i taget, en liten tuss per dag! Din häst kan komma att vänja sig vid detta hästplågeri, men om du vill ha en snygg och redig man fort: Droga ner den så den är alldeles sömning och inte orkar göra motstånd eller testa att bremsa . Mankniv är ju också en ypperlig idé!
Jag hoppas att du är ironisk... för i mina öron låter detta för sjukt för att vara sant...
Men om du vill kan du komma hem till mig så kan jag slita bort ditt hår typ 6-7 stycken i taget tills jag tycker du ser snygg ut, så får vi ser hur du känner dig med någon som hånskrattar åt dig...
Sjuk människa..
Störs hästen av det så låt bli, och välj dina strider på någonting som verkligen betyder någonting... nej, jag orkar inte ens kommentera mera... man blir ju bara trött..