Problem m Mp3

goamarie

Trådstartare
Nu så har jag äntligen fått min Mp3 från lätta....

men den verkar vara så förbannat känslig :mad:
den jag fick från iForm är inte lika känslig men dock utan display.

Nu är det så att på den gamle kan jag dra ur å sätta i sladde hur jag vill. men tydligen kan man inte det på den nye! den sa jag skulle formatera den å d gjorde jag å sen är det bara 56MB kvar från 128Mb

finns det NÅN möjlighet att få tillbaka de som försvann?

Sv: Problem m Mp3

goamarie skrev:
Nu så har jag äntligen fått min Mp3 från lätta....

men den verkar vara så förbannat känslig :mad:
den jag fick från iForm är inte lika känslig men dock utan display.

Nu är det så att på den gamle kan jag dra ur å sätta i sladde hur jag vill. men tydligen kan man inte det på den nye! den sa jag skulle formatera den å d gjorde jag å sen är det bara 56MB kvar från 128Mb

finns det NÅN möjlighet att få tillbaka de som försvann?

Försvann bara hälften av minnet utan att du gjort något? Det ska inte vara möjligt. Då är det säkert något hårdvarufel. Ring dem och säg att du skall ha en ny!

Sv: Problem m Mp3

visst d står man ska stänga av den men det går inte när den är inne i datorn!

mmm jag får ringa dom imon å fråga vad det är för skit!

dessutom var det mer än hälften som försvann... 128Mb från början till nu knappt 56Mb

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 681
Senast: Karminnie
·
J
Hundhälsa Idag small det ordentligt... Jag hade stängt in min snart 2 år gamla schäferkille i stallet när jag skulle på promenad med hästen... Han...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 543
Senast: iowa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård