Problem efter att ha gått omkull

Sv: Problem efter att ha gått omkull

Varför göra så stort problem av det ?
det du gör nu är att säga till henne dag efter dag att det är farligt att gå in i boxen och dessutom händer det konstiga saker utanför den där boxen varje gång :eek: vem skulle inte bli skraj då ?[/QUOoTE]

Jag håller med. Att du ens diskuterar "problemet" här tycker jag visar att du gör en stor grej av det. Föl ramlar, precis som barn, hjälp dem upp och gå vidare.

Sv: Problem efter att ha gått omkull

Varför göra så stort problem av det ?
det du gör nu är att säga till henne dag efter dag att det är farligt att gå in i boxen och dessutom händer det konstiga saker utanför den där boxen varje gång :eek: vem skulle inte bli skraj då ?[/QUOoTE]

Jag håller med. Att du ens diskuterar "problemet" här tycker jag visar att du gör en stor grej av det. Föl ramlar, precis som barn, hjälp dem upp och gå vidare.
Dålig jämförelse.
Föl springer lite samma dag som de fötts.

Halkrisk ska elimineras. Likväl som för större hästar, som slår sig mer.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 310
Senast: Freazer
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·
Hästvård Min kära lilla tant ponny på 22 år har blivit akut halt igår. Höll på att trilla omkull igår morse påvägen ut ur boxen, självklart fick...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 453
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama