Prix d'Amerique 2011

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare readycash
  • Startdatum Startdatum
Sv: Prix d'Amerique 2011

Jag vet bara inte. Jag gillar inte snubben. Kanske för att han känns så himla överdriven, varje gång någon av hans hästar vinner så är de Sveriges bästa. Han höjer dom till skyarna utan att dom fått bevisa något. Vinner dom ett V75-lopp, ja, som sagt, då är dom Sveriges bästa, ibland tillochmed "en av världens bästa".. Syftar mycket på Triton och Maharajah. Maharajah har ju nu visat att han duger gott i världseliten, men Triton känns lite.. ja... Och så alla dessa tårar i ögonen. VARJE gång en av hans hästar vinner, ja då bölar han.

Senast ändrad:

Fortfarande lika segersäker?

Klart man blev lite orolig igår, men är formen bättre och han springer som han ska så är jag fortfarande segersäker, det är endast om han skulle göra bort sig som någon annan vinner.

Okej, jag bara undrade om det var som tränare eller som person, alla tycker vi olika och det är väl bra?;)
Själv tycker jag det är underbart med en proffstränare som blir känslosam och inte bara ser "business" .... grinar lika mycket jag när han gråter i tv :angel:

Och just vad det gäller Triton så har han ju en enastående vilja att vinna, och jag hade inte tackat nej till 15 mille insprungna:D
Så lite speciell tycker jag att han är. Ska bli kul att se vad han presterar i aveln.....

Ps. Ready Cash hoppas du ursäktar trådkapningen.....

Nej, som tränare är han bland dom bästa men som person tål jag honom inte.

Nä, nu fortsätter vi med trådens ursprungliga ämne ^^

Det finns en liten tjej på Gotland som är efter Ready Cash, med Viking Kronos som morfar.......:angel:

Kanske kunde vara något, om du letar häst? ;)

Ska bli jätte intressant att se honom igen vilken häst,och även vad Lisa America kan göra åt hingstarna..... har hon en bra dag så är det en upplevelse att se...

Och en svensk tumme måste man ju hålla för Maharajah.... :bump:

Så ja.... visst är det ett lopp att se fram emot..:bow:

Okej, jag bara undrade om det var som tränare eller som person, alla tycker vi olika och det är väl bra?;)
Själv tycker jag det är underbart med en proffstränare som blir känslosam och inte bara ser "business" .... grinar lika mycket jag när han gråter i tv :angel:

Och just vad det gäller Triton så har han ju en enastående vilja att vinna, och jag hade inte tackat nej till 15 mille insprungna:D
Så lite speciell tycker jag att han är. Ska bli kul att se vad han presterar i aveln.....

Ps. Ready Cash hoppas du ursäktar trådkapningen.....

Javisst ursäktar jag den, jag är ju en gentleman.

Min säkerhet betalade av sig.

Tredjespår lång väg, sen kross från dödens. :)

Det här kan vara en ny Varenne i vardande. ;)

Jag har lite svårt att förstå det faktiskt.:confused:
Marre fick stryk av en bättre häst helt enkelt som vann trots betydligt tyngre resa.:idea:

Jag har lite svårt att förstå det faktiskt.:confused:
Marre fick stryk av en bättre häst helt enkelt som vann trots betydligt tyngre resa.:idea:

Precis så var det, Ready Cash visade att han helt enkelt är bäst i världen.
All heder åt Maharajah dock, mötte helt enkelt en häst som var för bra.

Vet inte hur många bortförklaringar jag har hört idag..

det är bara att bocka och buga för RC, kusken såg ut att ha hur mycket som helst att åka med.

Men var inte sändningen ett antiklimax utan dess like? Jag vill se intervjuer inför, lite bilder när någon träcker storstjärnorna på morgonen. Sedan minst halva fältet en och en på väg mot starten med en kort presentation. Gärna lite tillbakablickar på på deras senaste lopp, sedan defileringen med hästen i flaggan osv.
Nu var det hej och välkomna-kolstybb-där går starten och sedan massa pissnödiga analyser i flertalet program under kvällen.
Kändes lite som sex utan förspel...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka