Prix d'Amerique 2011

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare readycash
  • Startdatum Startdatum
Sv: Prix d'Amerique 2011

Japp, hittade ett klipp och jag måste få påstå att Maharajah är grym! Men, han blev slagen av en ännu grymmare häst! Hatten av bara :bow:

Jävla nödvändigt inlägg.

Jag kan tycka att du har en trist och dryg attityd mest hela tiden som stör mig big way.

Men det är som tur är enkelt avhjälpt. :laugh:

Det var ett skämt.

Skönt att det påverkar och stör dig måste jag säga, då har jag ju lyckats. :)

Och vad är det du har stört dig på? Att jag har varit så säker på att Ready Cash tar hem Prix d'Amerique?
Det var ju årets näst säkraste spel, efter att norges damlag tar guld i stafett i skid-vm.

Senast ändrad av en moderator:

Japp, hittade ett klipp och jag måste få påstå att Maharajah är grym! Men, han blev slagen av en ännu grymmare häst! Hatten av bara :bow:

Jag tycker nästan att det var en bortkörning av Örjan hästen gick klart snabbast över mål och hade han inte klantat till det för sig när RC kom förbi hade han nog vunnit tror jag.
Dock var dom båda grymma och utklassade resten!
Var det ingen som reagerade på hur marren såg ut i finslipningen som gick i TV4?
Han såg ju inte direkt fin ut i skritt i bak.:crazy:

Det var ett skämt.

Skönt att det påverkar och stör dig måste jag säga, då har jag ju lyckats. :)

Och vad är det du har stört dig på? Att jag har varit så säker på att Ready Cash tar hem Prix d'Amerique?
Det var ju årets näst säkraste spel, efter att norges damlag tar guld i stafett i skid-vm.

Din attityd. Vilket jag skrev.

Det rör mig inte i ryggen om M eller RC vinner PdA, eller någon annan heller.

Det här är det sista inlägget jag kommer att se av dig.

Bye, bye *vinkar*

Jag tycker nästan att det var en bortkörning av Örjan hästen gick klart snabbast över mål och hade han inte klantat till det för sig när RC kom förbi hade han nog vunnit tror jag.
Dock var dom båda grymma och utklassade resten!
Var det ingen som reagerade på hur marren såg ut i finslipningen som gick i TV4?
Han såg ju inte direkt fin ut i skritt i bak.:crazy:

Jag har aldrig gillat hans rörelsemönster, däremot har jag inte sett honom röra sig inför PdA.

Jag stod och jobbade i ett stall när loppet gick. :idea::angel:

Din attityd. Vilket jag skrev.

Det rör mig inte i ryggen om M eller RC vinner PdA, eller någon annan heller.

Det här är det sista inlägget jag kommer att se av dig.

Bye, bye *vinkar*

Då får du börja blunda i vissa trådar då, är du 13år gammal? :banana:

Håller med!
Jag är imponerad av Maharadja. Kanske skulle skicka mitt Giant Chill-sto till Vikingen och hoppas på en likadan :angel:

Jag tror snarare att hon lagt till dig pa sin ignorera-lista.

En funktion som gor att dina inlagg helt enkelt inte syns. ;)

Tur att den funktionen finns då. :)

Nu när Pd'A gått i mål börjar det bli dags att Elitloppshetsa..

Jag har aldrig gillat hans rörelsemönster, däremot har jag inte sett honom röra sig inför PdA.

Jag stod och jobbade i ett stall när loppet gick. :idea::angel:

Erkänner mig skyldig till detta ;) Vi siktar ju på sista helgen i Maj med klapper käften , eller hur ? :D

kl

Hur mycket kostar det igentligen att ha 4 gubbar snacka en massa på TV4 sport??
Mycket prat och för lite trav :grin:

Ut på stallbacken med er och intervjua tränare, skötare och ha lite insiders i stället

AM

och jag tror det inte. Jag kan ju säga att min ena haft vinstchans om han varit med, alla som är med kan ju vinna..

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka