Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej
Har tidigare haft egen häst, men funderar nu på att bli medryttare 2 ggr i veckan och priset är 100 kr per gång. Då ingår normalt stallarbete och det finns ingen tillgång till vare sig ridhus eller paddock.
Är detta rimligt?
Vad brukar priserna ligga på?
Mvh Lotta
Vid ett ställe betalade jag 500:- i mån för att rida två ggr/v . Ingen ridbana utan bara skogsmulletur på rätt så trist häst. Nuvarande ställe har tillgång till belyst utomhusbana o en mer utbildad häst o ägaren vill inte ha betalt för hon behöver hjälp med att motionera hästen. Jag får rida så mycket jag vill (blir ca 3 ggr/vecka) o jag rider för tränare 1 ggr/v som jag betalar för. Just nu tränas hästen mest för att komma i form o röra sig korrekt men hoppas få en trevlig häst med hög redbarhet så småningom om. Sticker dock till matte en femhundring då o då, typ när Hovis har varit där. Det har gjort att matte har betalt för ytterligare ett ridhuskort för mej så även ett kallridhus finns att tillgå på skittavstånd.. Så det kan vara väldigt olika ...vi har en vinn/vinn situation båda tvåHej
Har tidigare haft egen häst, men funderar nu på att bli medryttare 2 ggr i veckan och priset är 100 kr per gång. Då ingår normalt stallarbete och det finns ingen tillgång till vare sig ridhus eller paddock.
Är detta rimligt?
Mvh Lotta
Det är hopplöst att diskutera priser, alla tycker olika. Man får bara acceptera att var och en sätter priset själva och antingen får man acceptera det eller så får man leta vidare.Hej
Är detta rimligt?
Mvh Lotta