Priset på korn i dagsläget!

Carroo

Trådstartare
Hej!
Priserna på foder har skenat iväg :crazy: och det skulle vara intressant att få veta vad bukefolket betalar för korn i dagsläget. Vad ligger priset på för hel eller krossad korn?

Sv: Priset på korn i dagsläget!

Fy vad hutlöst billigt:p
På G-gården 4.20/kg
Har inte så jätte bra kontakter med bönder här omkring men har ändå fått tag på en som jag får köpa krossad korn av för 3kr/kg
Bättre än ingenting!

Köpte i förra veckan på Naturnära och det kostade 3,80kr/kg. Måste hitta ett billigare ställe, har inte lust att betala överpris. Borde finnas några bönder som säljer :) ska bara hitta dem!

Köpte på Gr*nng*rden innan för 6kr/kg - hutlöst! :mad:
Får köpa en en bonde istället nu, 2kr/kg - nykrossad.

Hörde idag hos foderförsäljaren att krafft och korn nästan har samma priser nu...
kanske ska byta..... slipper ju mineraler.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 123
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Var ligger priset på halm i dina krokar? Förra året blev det ett uselt halvår här uppe (Västernorrland) och halm blev svårt att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: Fiorano
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 537
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka