Pris på föl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ancor
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Ancor

Vad ligger halvblodsfölpriserna på nu ungefär?
Mamma = Bra stam, dock ej presterat ngt själv, men som sagt bra stam.
Pappa = Godkänd förra året, alltså första årskullen i Sverige. Därav vet man inte riktigt vad han lämnar.
Hur ska man tänka ang pris :confused::confused:
Hur skulle ni som uppfödare resonera vid prissättning?

Sv: Pris på föl?

Prissättning av enskilda individer är ett av de ämnen vi undviker att diskutera här på buke, då det är omöjligt att sätta pris på något man inte ser.
Generellt råd - läs annonser och jämför med likvärdiga hästar för vägledning.

Diskussion om hur man ska tänka vid prissättning är okej, förutsatt att man håller individerna borta.

Detta har jag tolkat som en fråga om en individ, därav hänglåset.
Det är okej att starta en ny tråd om prissättning generellt - om det inte duger med de gamla som funnits... :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 405
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 058
Senast: shia
·
Gnägg Hej! Tyvärr så är det så att älskade hästen måste fortsätta vidare till ett annat hem pga att vi kommer att flytta hem från Dubai till...
Svar
8
· Visningar
2 374
Senast: Ketrawzc
·
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
14 537
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka