Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Nikkis

Trådstartare
Thihi japp,jag har harit och handlat lite kläder till min lilla prinsessa som egentligen inte alls behöver det:angel:

Men hon är ju sååå töööt i dom att det får hon stå ut med när det är riktigt j*vla kallt ute:D :devil:

Men troligtvis kommer hon ha på sig allt typ En gång och sen kommer dom ligga och damma i hatthyllan resten av hennes liv:o

Börjar med det sötase jag någonsin sett/haft på henne-
En rosa jacka!:love:
S1030865.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/hundar/S1030860.jpg

Hon verkar visst redan dra till sig killarna i den jackan-schäferkillen spanar in lill-bruttan haha
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/hundar/S1030866.jpg

Givetvis fick hon ett matchande koppel och halsband:angel: :p
lite suddigt bara....
S1030863.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/hundar/S1030864.jpg

Sen blev det ett vanligt tunnt "regn" täcke m tuuuuunnt fleece foder
S1030867.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/hundar/S1030870.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

forts.

Och sist men inte minst,en vanligt svart kofta
S1030874.jpg


En rolig bild bara :rofl:
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/hundar/S1030872.jpg

Helt onödigt tråd jag veeeeeeet,men what the heck!
Så vad tycks? SÖTT va?:love:
Sen kan ni skippa komentarer som att jag är den värsta jäkla djurplågaren och hundägare ever som ens sätter på sin ludna lilla pekingese kläder,jag får väl vara det då;)

Kan även tillägga att jag ville köpa kläder till schäfernkillen-fann några RIKTIGT snygga saker där:love:,men pojkvännen tyckte visst att det räckte med att En hund får stå ut med mina tokigheter.. Hmm undra varför??:angel: :cool:

Komentera gärna,och sätt gärna in bilder själva på era hundar med kläder OM ni har köpt ngt nytt/ngt vi ännu inte sett:p
 
Senast ändrad:
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

De där Rosa.... :d :love:
Hon blev super duper söt i det verkligen! :love:

Ja jag veeet!:love:
Skulle först "bara" handla koftan,men så fann jag regntäcket och sa "okey det räcker så", men så grävde jag liiite till bland kläderna och bara fann rosa jackan och blev helt :love: i det! Prövade det och det Passade:) Så då var det bara att slå PÅ puppy eye's och rikta dom fint mot killen:angel: - Funkar alltid:devil:
Sen kunde vi=jag givetvis Inte gå därifrån Utan ett matchande koppel Och halsband också;)

Måste nästan sätta på henne det igen för att få mätta ögonen lite thihi:p
 
Senast ändrad:
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Vad söt hon är :love: Fina saker hon har fått! Klart att dom ska ha kläder om dom fryser:)

Det här är Hildas nyaste täcke:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/07660000-07669999/640x480/7663179.jpg?0
Gillar den här jackan, varm och skön är den :)
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/07170000-07179999/640x480/7173233.jpg?0

Ja hon är ju sååå söt i sina små kläder! spc i det rosa-helt bedårande:love: :p

Tycker att ditt täcke var Ursnyggt verkligen!:love: Älskar formen och färgen på det skarpt!
Ska troligen köpa en släthårig JRT och dååååå har jag minsann en hund att klä:angel: :o
Men då kommer jag nog köpa mer "klassiska" täcken till den,såsom dig..Är det andra täcket fodrat helt m sån dära teddy? *myyyysigt*
Vart är det första täcket köpt/märke?
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Det första täcket är ett Hansbo köpt från Hippson. Är tunt fleecefodrat, så det har hon när det inte är så kallt. Jackan är en Puppia och har tjockt fleecefoder, brukar dock ha en stickad polo under de kallaste dagarna :)
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

hon passade fint i sina nya kläder:love:

det rosa va ju bara för gulligt med matchande bling bling halsband:D
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

OMG det första matchar ju mobilen :o! :p
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*


Ett sånt täcke hade jag till min Hilda också, tyvärr var det lite för litet så jag sålde det.

Har dock utökat hennes garderob med följande (som dock inte kommit än, men det kommer nog i morgon):

Rosa fleeceoverall med blommor
Blå fleeceoverall med disneymotiv
Svart fleeceoverall med döskallar

Längtar efter att få se dem på henne :banana:
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Fint halsband, har ett liknande fast i svart åt min tös.
Gillar lite 'blingbling' :angel: :p
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Hon är ju bara föör bedårande i sina (rosa) kläder:p
Bara Älskar det,jag är också ett stort bling bling fan,så det var ju typ ett Måste att köpa både halsband Och koppel till henne,det skulle ju liksom Aldrig kunna gå med att ha hennes svarta vardagliga till denna otroligt tuffa och trendiga Rosa jacka heller:eek: ;)

Det är verkligen syyynd att hästen är en kille:( han hade också varit otroligt snygg i rosa Faktiskt:devil:
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Du,jag kom på ytterligare en grej,den dära jackan matchar Verkligen min mobil-till Punkt och pricka!

Min mobil har ju också Silverkant-som jackan! Fan vad fränt alltså!:)
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Fint halsband, har ett liknande fast i svart åt min tös.
Gillar lite 'blingbling' :angel: :p

Tack:bow: :)

Tycker också att det är riktigt snyggt,stog mellan valet och kvalet om vilken färg av rosa det skulle bli,det ljusa eller mörka...?
Det ljusa skulle passa jackan Mkt bättre-exakt samma färg,men det mörkare var snyggare och passar bättre till hennes päls då det inte "smälter in" lika lätt som det ljusa-så det blev det mörkare till slut:idea:

Gillar även själva märket/kvaliten då vi redan hade ett likadant hemma fast marinblå/svart till yorken-jätte bekvämt och mjukt fint läder,blir väl snart en hel kollektion i massa olika färger då hihi
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Den med döskallar var riktigt häftig :)
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Hon blev hur söt som helst i det rosa täcket...speciellt när hon hade rosa halsband och koppel också! :)
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Tack:bow: :)

Tycker också att det är riktigt snyggt,stog mellan valet och kvalet om vilken färg av rosa det skulle bli,det ljusa eller mörka...?
Det ljusa skulle passa jackan Mkt bättre-exakt samma färg,men det mörkare var snyggare och passar bättre till hennes päls då det inte "smälter in" lika lätt som det ljusa-så det blev det mörkare till slut:idea:

Gillar även själva märket/kvaliten då vi redan hade ett likadant hemma fast marinblå/svart till yorken-jätte bekvämt och mjukt fint läder,blir väl snart en hel kollektion i massa olika färger då hihi

Haha, jo det är viktigt att det matchar :D
Min hund är ju i princip rosa själv så då blir det att man köper en
hel del rosa grejer till henne. När jag köpte det svarta halsbandet
till henne så stod det dock mellan blå, rosa eller svart...och svart
passar ju till allt så då fick det bli det för en gång skull :p
Hittade det på rea och tyckte det var mjukt och fint också så det kändes verkligen som ett bra köp ;)
Några av Hildas halsband
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Du,jag kom på ytterligare en grej,den dära jackan matchar Verkligen min mobil-till Punkt och pricka!

Min mobil har ju också Silverkant-som jackan! Fan vad fränt alltså!:)

OMG :eek: Kryper o gömmer mig ;) :p!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 954
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund I Måndags anlände denna lilla dam till oss, fyllde 1 år i Tisdags. Ska bli min sambos nya hund i första hand. Han har länge trånat efter...
2
Svar
36
· Visningar
3 075
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund I söndags den 14/9 åkte vi till Arvika BK för att göra MH på lillskiten. En resa på ca 75 mil ToR. Resan gick väldigt bra, även om vi...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
15 569
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Idag fyller min lille grisolle Ett helt år! Tiden går så himla fort och snart har man inga ursäkter som t ex "Ja men han är ju...
2
Svar
33
· Visningar
2 737
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Vad läser du just nu?
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp