Prestige Silver Star

MoQ

Trådstartare
Håller på och provar ny hoppsadel på mina hästar och lånade hem en Prestige Silver Star.
Hästarna verkar trivas super och jag tyckte den var bekväm!
Jag är dock van vid sadlar med STORA STÖD,som hos Kieffer Inn,Stubben MF och nu senast Appaloosa Venezia.
Men hästarna gick klart bättre med Silver Staren!
Någon som hoppar som har en?

Sv: Prestige Silver Star

Jag hade en när jag red ponny för många år sen. Tyckte väldigt bra om den :)

Tack för svaret!
Blir nog att jag köper sadeln imorgon!
Hästarna har gått super i den och priset blev bra!

Köpte sadeln och både jag och hästarna är nöjda,men jag saknar att jag inte kan ha mer framskuren sadel med STORA STÖD.
Dock gör ena hästens enorma bogblad detta till en omöjlighet.
Så vad göra mer än att anpassa sig?

..måste bara säga, trots redan "avklarad" tråd, att jag ÄLSKAR Prestige-sadlarna! Min arbetsgivare för många år sedan hade sådana, och de var några av de bästa och mest bekvämaste jag har suttit i såhär långt, både på marken och över hinder! :)

Liknande trådar

Utrustning Har haft sadelprovare ute idag då hästen inte trivs helt med sin hoppsadel. Jag använder den inte alls själv just nu utan hon har den...
Svar
13
· Visningar
2 140
Senast: Linda_A
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar