Prestige Joy Jumper!

dotzie

Trådstartare
Blev superfässt vid denna sadeln! Ser ju jätteskön ut, plus att jag behöver 16''! ;)
Tyvärr stog det inget pris, men någon som har en aning om vad den kostar? Ungefär? Antagligen alldelles för mycket, men jag kan spara....:angel:
Skulle gärna också vilja ha åsikter om passform, om den e mjuk å följsam osv... :) Gärna bilde rom det finns...;)

Sv: Prestige Joy Jumper!

Såg en begagnad på Sadelmagasinet för 8500
å Hedmanshäst 9650 ny, 7500 begagnad

Senast ändrad:

Den ser ju supermysig ut :)
vet du om den finns i 16,5?

Min kompis har den. Men förut hette den typ Jolly Jumper eller nåt liknande, men det visade sig att hööks också hade det namnet så då fick dom byta namn. Men hon köpte den när den fortfarande hette Jolly så hon fick den billigare :p

den ser faktiskt riktigt skön ut.. en sån vill ja också ha.. och en häst till kanske :angel:

Den ser jätskön ut ja! precis de tyckte jag med...
Enligt hemsidan finns den bara i 16'' men de kanske har samma modell i vuxenstorlek?

Det var ju inte så himla dyrt! kanske enligt min mamma som köpte en sadel för 1800 när hon var ung....

Får börja spara med detsamma! ;) xD

ca en ny kostar ca 11.000kr priset varierar lite självklart på olika butiker.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
653 251
Senast: caballus
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 723
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar