Prestige 1011

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sippan
  • Startdatum Startdatum
S

sippan

Fick höra att han inte längre fanns kvar i Sverige men ingenting på Flyinges hemsida tyder på det. Är han kvar eller inte, någon som vet???

Tess

Han går hingsttävlingarna i Holland, så han är definitivt där!

Han har dessutom vunnit ett par stycken, så om man vill använda honom, är det bara att hålla tummarna för att
Flyinge har gjort en bra "deal" på honom.

Fåglar har sjungit om att vdl har fått bud ifrån staterna på honom, men avslagit....
Så han lär nog stanna i vdls regi...

mvh

OK, tack för infot.
Läser man på Flyinges hemsida så får man defintivt intrycket av att han är hos Susanne Gielen. Dåligt att inte uppdatera sidan i sådana fall.

Tess

Synd! Jag tycker det är en läcker hingst som ser ut att ha mycket rörelse i sig. Fölisarna ser också fina ut tycker jag. Men vill någon förklara för mig varför jag tycker att han skulle passa till hopp, han har väl inga lysande siffror där inte. Jag har tydligen hakat upp mig på något. Är det i stammen eller?? :confused:

Nina

Ja, nu ser jag själv på hemsidan. Han är dels holsteiner, dock en dressyravlad sådan, dels har han några hopphingstar i sin stamtavla. Det är väl det som jag hakat upp mig på.

Nina

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
112
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: saltakatten
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 119
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka