Presentation av era avkommor

Status
Stängd för vidare inlägg.

cactuspower

Trådstartare
Jag tänkte att det här skulle bli en mer komplett tråd. Skulle här önska att ni som har egna avkommor, alltså ni som fött upp en häst kunde skriva in lite info om hästen.

*Fullständigt namn
*Mamman & pappans namn
*Mankhöjd
*Färg och tecken
*Ev. utb. nivå & tävlingsmeriter/användningsområde

Ni får också gärna lägga in bild på den avkomman ni själva har fött upp samt bilder även på modern och fadern. Sedan får ni gärna skriva in varför ni valde just den hingsten till ert sto som ni nu valde.

Den enda regeln för tråden är att ni själva ska ha fött upp hästen, det gör ingenting däremot om hästen i fråga skulle vara 30 år eller om den nu är född för en vecka sedan.

Så shoot ! :bump:

Sv: Presentation av era avkommor

hästpresentationer, av vad slag det än må vara, hör hemma på gnägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor... 2
Svar
20
· Visningar
5 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 159
Anläggning Hej. Vet att det finns massor trådar om detta men jag skriver en ny för att kunna få svar på mina. Vi har nu bestämt hur vi vill bygga...
Svar
18
· Visningar
3 572
Senast: in2u
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka