Present tips..

Status
Stängd för vidare inlägg.

replica

Trådstartare
Min sambos tvillingbröder fyller 5 år imorgon, jag behöver tips på vad man kan köpa till dem, något som är billigt.

Flyttade hemifrån i fredags så har inte mkt kvar av lönen nu efter alla inköp:crazy:


Tips mottages tacksamt!:bow:
 
Sv: Present tips..

Oj, vilka unga små bröder sambon har... :)

Måste det vara seriöst och pedagogiskt? ;)
Annars har jag ett tips:

På Teknikmagasinet säljs en sorts "luftraket" för 29 kronor, som min lilla tös har haft jättekul med. Raketen är ca 1 meter lång. Högst upp sitter en "spets" i mjuk skumgummi, som skjuts iväg av lufttrycket när man "pumpar" med röret. Ganska ofarlig pryl, men man ska inte sikta på någon, dock...

Kanske kan vara ett tips inför Nyår? Femåringar är ju för små för vanliga raketer, men vars en sådan här kan de väl få avfyra?
 
Sv: Present tips..

Hmm kottar är nog för enkelt för en femåring. Vad sägs om lera! I olika färger! Billigt och jätteroligt!
 
Sv: Present tips..

Och ska det vara lite pedagoiskt så kan jag rekomendera sådan där böcker om bokstäver och siffror, det brukar vara populärt att sitta och pyssla med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hjälp, min systerdotter tar studenten imorgon och jag behöver förslag till present. Ett smycke känns lite opersonligt. Hon ska ut och...
2
Svar
36
· Visningar
1 658
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 404
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 899
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
813
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp