Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår absolut grejen med att vara tacksam och visa det. Jag har alltid försökt säga till våra barns lärare att jag uppskattat deras engagemang.Jag gav en present till en pedagog som skulle gå hem på mammaledighet, ett start kit för mamma och bebis, det blev mycket uppskattat!
Nu när våra barn går på sommareledigt kommer jag att baka något eller köpa något gott till fikarummet.
Jag gillar att visa min tacksamhet!
Absolut inte, jag vill uppmärksamma pedagogernas arbete och hylla dem för hur de lyckas ha struktur i stora barngrupper, alltid möter en i dörren med ett leende och för deras lust att lära. Jag är en tacksam förälder och vill visa att jag uppskattar dem mer än vad ord säger.Jag förstår absolut grejen med att vara tacksam och visa det. Jag har alltid försökt säga till våra barns lärare att jag uppskattat deras engagemang.
Men anser du att ditt agerande på något sätt ändrar pedagogens inställning till just ditt barn och hur det då i så fall ger en fördel för ditt barn?