present till 3-åring?

Status
Stängd för vidare inlägg.

tott

Trådstartare
Mitt gudabarn, en kille, fyller 3 år inom kort. Vad ska jag köpa till honom? Förslag?

Tott - inte riktigt insatt i barn
 
Sv: present till 3-åring?

Hoppsan :eek: Varför flyttades tråden hit???? Det här har väl inget med föräldrar att göra :crazy:

Om jag hade frågat om present till min pappa, vart skulle den ha flyttats då????
 
Sv: present till 3-åring?

Förmodligen för att det handlar om barn... ;) Forumet hette "Barn" innan. Vet inte varför det har bytt namn?

Tips: Lego! Finns med lite större bitar (Duplo) och figurer.
 
Sv: present till 3-åring?

Leklera med tillhörande "pressa ut lera maskin"

Pussel

Leksaksfordon (traktorer, grävmaskiner etc) som han kan skruva isär o skruva ihop själv

Hammare är ju kul i den åldern, men inget jag rekommenderar om den inte är gjord i ett mjukr material (tar 3 sekunder o få en perforerad vägg :crazy: )

Kanske en tuff tröja med nåt skojjigt motiv
 
Sv: present till 3-åring?

Mitt gudabarn, en kille, fyller 3 år inom kort. Vad ska jag köpa till honom? Förslag?

Tott - inte riktigt insatt i barn

Ett trumset :devil: eller en trumpet:p he he.... fast risk för att föräldrarna hämnas vid senare tillfälle.. :rofl:

Nä, jag vet faktiskt inte.. kunde bara inte låta bli... jag får aldrig köpa presenter till barn..:confused: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har dem eller har bläddrat i dem, vad tycker ni? Illustrationerna antar jag är vackra men är berättelserna bra? :) Funderar på...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Miingla
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 877
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Acto
·
Övr. Barn En vän ska få barn i år, och jag vill köpa något annat än kläder. Tänker på någon fin sago bok samling tex böckerna från disneyklubben...
2
Svar
38
· Visningar
2 328
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp