premiering boden!!

L

lul

japp då var det gjort! visade min 6åriga shettishingst e. almnäs origo .. 38p bidde det och det var väl väntat (realist)

MEN det roligaste av allt som jag måste sova på saken för att förstå eller kanske möjligtvis läsa om är vårt bruksprov ... 5*10p !!!!!!!!! tror ni jag är GLAD? :bump: :bump: :banana: :bump: :bump:
Min ponny är bäst :love: fy fan ... måste smälta detta nu :D

Sv: premiering boden!!

Jäklars!!
GRATTIS :banana: :banana: :banana:
fick "bara" en 10:a och tre 9-or :p

Japp, en treåring ,svettfux men MYCKET man o svans dessutom är den gråmelerad (manen alltså :D ) :love: ...full stam o pass (fast jag har inte sett den än :eek: ) till ett bra pris.

tack så mycket allihopa .. känns lite overkligt fortfarande trots att jag fått min "skönhetssömn" .. jag blev varken klokare eller vackrare av det. men det ska ju sägas att frosty har blivit vackrare över en natt :love:

vad är det för stam martha?

förstod nog att han hade kanteborg sprite i stammen då han är svettfux med grått i manen :)

Aha...är det därför :D

Jag kan ingenting om shettis o stammar...men jag tror denna är skaplig iallafall..eller??

Finns det några bilder på avelshingstarna nånstans? Som Kanteborg t ex

hmm .. kolla på ponnysajten.se tror jag den heter .. annars på SSS hemsida finns en MASSA länkar till stuterier. www.shetlandsponny.se

förresten oz_joj .. vet att en bruksnording fått 50p på bruksprov (vi åkte upp till boden tillsammans, lite roligt att vi båda fått 50p, vi var kanske liite kaxiga i baksätet på vägen hem :p )
men jag vet inte om nån annan som fått det. nån annan som vet?

Jag är fortfarande helt begeistrad över att vara ponnyägare, allt är ju så LITET! Tycker det är jättehäftigt! :D

Grattis! :)

Synd att du bor så långt bort - annars hade man ju kunnat anlita dig ;)

Hur gick det för de andra shetlänningarna?

tack tack!
tja för rätt summa pengar går jag flytta på :)

det gick igenom en rödskimmel e.titol, tiger hette han nog. de andra shettisarna fick mellan 34-38p. 6st var visades. lite roligt var det att alla shettisarna hade olika färg. En fux (min!), svart, rödskäck, brun, rödblack och rödskimmel.

Gud va roligt :D
Det är ju jättefin stam på min ju...jag o en kompis köpte 4 st, men hon tar tre och jag tar bara en......fick ett bra pris på dom :bow:

lul skrev:
vet att en bruksnording fått 50p på bruksprov (vi åkte upp till boden tillsammans, lite roligt att vi båda fått 50p, vi var kanske liite kaxiga i baksätet på vägen hem :p )
Hur gick det för nordsvenskarna? Var det någon som fick godkänt även exteriört?

det var inte denna gång en nording fick 50p .. men en blev godkänd vet jag .. kommer ej ihåg namnet, borde finnas på spafs hemsida snart!

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 475
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd