Premiär foton på min nya bebis!

Bismark

Trådstartare
Jepp jag gick ju och "impulsköpte" mig en liten Phaléne för ett par veckor sen. Har funderat på en valp ett tag och då var jag helt säker på att jag ville ha en Phlaéne och jag ville ha en efter hyresvärdens tik som bor här på gården. Hon ska dock inte ha nån kull på ett år ialla fall. Men så hade hyresvärden pratat med Loppans uppfödare och då hade kullsystern till Loppan fått en kull där det var 3 tikar kvar.

"Vi åker och tittar" Ja och vips så satt man där med en lite bebis i famnen! Så nu måste jag få skryta lite och visa henne för er här med ju..

Första kortet!

Och här har vi mamma

10 veckor och inte speciellt stor

Visst är jag söt?

Och detta kortet är taget idag, 16 veckor gammal
 
Sv: Premiär foton på min nya bebis!

åhh, vilket litet sockertroll :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 785
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Jag har en svår fråga... Jag är fodervärd till en Leonbergervalp som är betalning för en hannes parning. Hannens ägare är min vuxna...
2
Svar
26
· Visningar
3 362
Senast: Laa
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 231
Senast: bengeten
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 007
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp