Pratglad katt

MidnightSoul

Trådstartare
Frågar åt en kompis till mig som vart med katt när hennes kille flyttade in.

Katten i fråga är väldigt pratglad väldigt högt efter vad jag har förstått när hennes sambo är hemma. När däremot bara hon är hemma pratar katten i fråga väldigt mycket mindre och tar ner ljudnivån på pratandet en hel del.

Någon som kan förklara vad det är som skiljer sig med att katten pratar mer och högre när hennes sambo är hemma?
 
Sv: Pratglad katt

Husse är husse helt enkelt. Katten tycker helt enkelt mer om sin husse än vad den gör med sin nya matte och pratar därför mer och högre med honom.
 
Sv: Pratglad katt

Han vill kanske att husse ska gå upp igen? Min katt är också väldigt pratglad, och har ett speciellt läte när han vill något. Ett högt, utdraget "aaoo" brukar det bli om han inte får som han vill tillräckligt snabbt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
784
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
774
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 695
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp