pratar era katter i sömnen?

J

janivista

hejhej
min lilla katt(har haft henne i ett år) gör något som jag aldrig har hört talas om innan..
hon pratar och snarkar när hon sover.
hon är en väldigt "pratig" katt. men att ligga o gny o liknande i sömnen, dessutom snarkar hon då ibland..
har adrig stött på någon annan som gör såhär.
han någon annan en katt som pratar i sömnen? lite nyfiken sådär..

Vår tjej var väldigt pratig när hon var liten, och då pratade hon också i sömnen.. Nu "kuttrar" hon mer och det gör hon också ibland i sömnen.
Lillkillen pratar och jamar mycket, också i sömnen.

äldsta katten (15) brukar snarka.. ganska högt oxå.. :D
den yngsta (2) brukar ligga o drömma, typ att hon jagar eller nåt, o "springer" o gnyr lite.. :rofl:

jo det gör min stumpa med =)
om tex ligger på ens mage o sover, så först pratar hon o lite.
sen plötsligt e hela ens arm fastnaglad av hennes vassa små klor..
men älskar henne ändå :love:

va ju kul att veta att min kisse inte va ensam..

Min katt pratar ofta i sömnen. Snarkar och sparkas gör hon också. Det har hänt att jag har vaknat av att hon snarkar för högt! :eek: :rofl:

Han snarkar, som en liten bebis. Extremt sött...
Sedan småpratar han lite i sömnen, mummel ch mutter mest (han har ett väldigt varierat språk som vaken)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Bison
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
860
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 092
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX